Luni-Vineri: 8-20 Sambata-Duminica: Inchis
Str. Bucuresti Nr. 80-82, Cluj-Napoca

Termeni și condiții


ACCEPTAREA SERVICIILOR SI A CONDITIILOR
Serviciile oferite de site-ul www.magsan.ro sunt destinate exclusiv persoanelor care sunt de acord cu termenii si conditiile expuse in continuare. Pentru folosirea site-ului in cele mai bune conditii, se recomanda citirea cu atentie a listei termenilor si conditiilor. Ne rezervam dreptul de modifica aceste prevederi fara vreo notificare prealabila. De asemenea, ne rezervam dreptul de a sterge sau a adauga orice informatie pe site sau a intrerupe orice activitate a site-ului. Cea mai recenta versiune a listei de termeni si conditii poate fi citita oricand accesand pagina “Termeni si conditii”. Proprietarul magazinului online www.magsan.ro este societatea comerciala Magsan Tehnico Sanitare SRL, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J12/1992/1994, cu codul de inregistrare fiscala 7489061, cu sediul social in Cluj Napoca, str. Bucuresti, Nr. 80-82, jud. Cluj, Romania, denumita in continuare "comerciant". Denumirea "cumparator" desemneaza orice persoana fizica sau juridica care accepta serviciile oferite de catre site-ul nostru si este de acord cu termenii si conditiile impuse. Bifand casuta "Accept termenii si conditiile", cumparatorul declara in mod expres ca a citit, a inteles si este de acord cu prezentele termeni si conditii. Termenii si conditiile astfel acceptate devin prevederi contractuale intre comerciant si cumparator si produc toate efectele pe care legea le recunoaste contractelor, conform articolului 7 al Legii 365/2002. In cazul transmiterii comenzii prin alte cai decat utilizarea cosului de cumparaturi de pe site, cumparatorul trebuie sa specifice o adresa de e-mail sau un numar de fax unde se vor trimite prezentele Termeni si Conditii. Cumparatorul este de acord ca prin efectuarea platii serviciilor efectuate sau a produselor achizitionate in contul comerciantului sau catre curier in cazul utilizarii platii ramburs, accepta in totalitate si in mod expres prezentele Termeni si Conditii care au fost puse la dispozitia lui prin e-mail sau fax. Limba in care se incheie prezentul contract este limba romana. Cumparatorul este responsabil pentru salvarea si/sau listarea prezentului contract.
CONDITIILE DE CUMPARARE
La prima achizitie din magazinul online magsan.ro cumparatorul trebuie sa-si creeze un cont pe site, accesand butonul "Autentificare". Se completeaza formularul cu datele de facturare si cu adresa de livrare. Totodata trebuie alese parola si adresa de e-mail cu care se va putea intra in cont la o data ulterioara. Dupa trimiterea formularului se va primi pe adresa aleasa un e-mail de bun venit. Din acest moment, contul cumparatorului este activ si acesta poate incepe cumparaturile. In cazul in care cumparatorul are deja un cont activ, pentru a putea cumpara produsele dorite, trebuie sa se autentifice in contul sau de pe site, accesand butonul "Autentificare" si completand adresa de e-mail si parola folosite la prima inregistrare. Dupa selectarea si adaugarea produselor pe care cumparatorul doreste a le cumpara in cos, comanda trebuie trimisa folosind butonul "Trimite comanda". Cumparatorul va primi prin e-mail o factura proforma aferenta comenzii plasate de el si va fi contactat in cel mai scurt timp de unul dintre reprezentantii nostri, care ii va comunica data exacta de livrare. In cazul in care produsele dorite nu sunt pe stoc, i se va comunica un termen de livrare aferent fiecarui produs. Este posibila trimiterea unei comenzi simple la adresa de e-mail: contact@magsan.ro in care trebuie precizat codul si cantitatea produsului/produselor pe care cumparatorul intentioneaza sa le cumpere, precum si o adresa de livrare si un numar de telefon unde acesta poate fi contactat. De asemenea, se accepta si comenzile telefonice, sunand la unul dintre numerele 0264-412722 sau 0730-120320, zilnic intre orele 08:00 si 16:00.
PRETUL SI MODALITATILE DE PLATA
Pretul produselor este afisat de fiecare data pe site in dreptul descrierii produselor si contine TVA-ul si, respectiv, TIMBRUL VERDE. Timbrul verde nu se aplica fiecarui produs comercializat, ci numai anumitor produse si de fiecare data va aparea mentiunea incluziunii Timbrului Verde in pretul produsului respectiv. La pretul afisat se adauga eventualele cheltuieli de expeditie/transport. In unele cazuri pot aparea taxe suplimentare, despre care cumparatorul va fi anuntat in prealabil. Astfel, pretul final ce trebuie achitat de catre cumparator contine pretul afisat pe site, taxele de transport si eventualele taxe suplimentare din cazurile exceptionale. Pretul final al produselor comandate va fi adus la cunostinta cumparatorului in cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii prin factura proforma ce va fi trimisa pe adresa de e-mail folosita la inregistrare.
CUMAPARATORUL ARE LA DISPOZITIE URMATOARELE MODALITATI DE PLATA:
1.Prin banca, pe baza facturii proforme primite in urma trimiterii comenzii online. In acest caz trebuie mentionat pe OP numarul facturii proforme, care urmeaza a se achita prin banca. Cumparatorul este rugat sa nu achite nicio comanda pana nu va primi FACTURA PROFORMA aferenta! Orice plata efectuata inainte de a primi factura proforma se va returna cumparatorului scazand din suma platita comisionul bancar aferent transferului de bani.
2.Ramburs, cand cumparatorul achita pretul final in numerar, direct curierului, la preluarea coletului. Si in acest caz suma ceruta de curier va coincide cu suma de pe factura proforma primita in prealabil.
3.Online cu card bancar.
CARACTERISTICILE ESENTIALE ALE PRODUSELOR SI A IMAGINILOR PREZENTATE
Produsele oferite de noi provin de la cei mai renumiti producatori si, ca atare, au o calitate foarte buna. Accesand produsul dorit, cumparatorul are posibilitatea de a ajunge la fotografiile, informatiile de baza si specificatiile tehnice ale produsului selectat. Cu toate ca magsan.ro a verificat descrierile si specificatiile produselor care apar pe site, nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de tipar sau de afisare. Mentionam ca descrierile produselor sunt cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci. In cazul in care cumparatorul doreste informatii suplimentare despre un anumit produs, comerciantul se obliga sa i le furnizeze intr-un timp rezonabil. Imaginile afisate sunt cu titlu de prezentare pe site, iar produsele efectiv livrate pot avea mici diferente orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).
TRANSPORTUL SI CHELTUIELILE AFERENTE
Produsele comandate se livreaza prin curierat rapid. Comerciantul nu isi asuma raspunderea pentru actiunile intreprinse de curieri. Timpul transportului se incadreaza intre 24 si 48 de ore de la ridicarea coletelor si pana la predarea lor catre cumparator. Depasirea acestor termene de livrare nu cade in vina comerciantului. Produsele din stoc se expediaza de obicei in aceeasi zi pentru toate comenzile primite pana la ora 16:00. Comenzile trimise dupa ora 16:00 vor fi expediate in a doua zi lucratoare. Acesti termeni sunt valabili in cazul alegerii platii ramburs. In cazul platii anticipate prin banca, termenul de expediere se calculeaza din momentul intrarii banilor in contul comerciantului. Astfel, daca banii intra in cont pana la ora 16:00, produsele din stoc se vor expedia in aceeasi zi. Inainte de expedierea produselor, cumparatorul va fi contactat de unul dintre reprezentantii nostri pentru a-i transmite informatiile legate de livrare. Produsele care se aduc pe baza de comanda au un termen mediu de livrare de 3-4 zile lucratoare, termen care depinde si de disponibilitatea produselor la furnizori. Comerciantul isi rezerva dreptul ca in cazul comenzilor speciale pentru produse deosebite, sa extinda termenul de livrare la maximum 30 de zile lucratoare. Costul trimiterii este de 20.17 Ron fara TVA (24.00 RON cu TVA) pentru cumparaturi mai mici de 300 Lei, iar pentru cumaparaturile mai mari de 300 Lei, costul transortului este suportat de catre vanzator. Costul transportului nu depinde de numarul coletelor. Unele produse pot beneficia de transport gratuit, lucru ce va fi mentionat pe site, in dreptul fiecarui produs care dispune de acest beneficiu. Pentru mai multe informatii legate de costul transportului, cumparatorul este rugat sa se adreseze comerciantului prin e-mail sau prin telefon. Cumparatorul este obligat sa verifice integritatea si respectiv existenta tuturor coletelor (in caz ca sunt mai multe colete acestea vor fi numerotate astfel: 1/2, 2/2 etc.), iar in cazul in care observa neregularitati, sa le reclame pe documentul de transport (AWB) sau sa intocmeasca un proces verbal cu observatiile sale, semnat de catre el si de catre agentul care a efectuat livrarea. Cumparatorul este de acord ca in lipsa acestor formalitati orice reclamatie ulterioara legata de livrarea produselor nu va fi luata in considerare si, prin urmare, nu poate sa exprime nicio pretentie impotriva cumparatorului. Comerciantul nu se obliga sa rezolve disputele aparute intre cumparator si agentii firmei de curierat, dar poate sa acorde sprijinul cumparatorului in unele cazuri, daca acesta din urma face dovada ca a incercat, insa nu a reusit sa revendice problema aparuta si consemnata pe documentele de transport conform cu prevederile de mai sus.
CONDITIILE SI MODALITATILE DE EXERCITARE A DREPTULUI DE DENUNTARE UNILATERALA
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, cu modificarile ulterioare, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând: - de la ziua încheierii contractului sau - de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare) sau - de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat) sau - de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi) sau - de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată). Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi formularul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
OBLIGATIILE COMERCIANTULUI IN CAZUL RETURULUI:
1. Vanzatorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11 al Ordonantei de Urgenta nr. 34/1014.
2. Vanzatorul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
3. Fără a aduce atingere alin. (1), vanzatorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de vanzator.
4. Cu excepţia cazului în care vanzatorul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, vanzatorul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către vanzator, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
OBLIGATIILE CUMPARATORULUI IN CAZUL RETURULUI:
1. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
2. Cu excepţia cazului în care vanzatorul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează vanzatorului sau unei persoane autorizate de acesta să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat vanzatorul decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Produsele se trimit la adresa de retur: Str. Bucuresti, Nr.80-82, Cluj-Napoca in ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
3. Cumparatorul suportă doar costurile de transport legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care vanzatorul acceptă să suporte acele costuri sau în care vanzatorul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, vanzatorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin curier.
4. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere.
5. Să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
6. Atunci când consumatorul îşi exercită dreptul de retragere după transmiterea cererii în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul plăteşte vanzatorului o sumă proporţională cu ceea ce s-a furnizat până la momentul în care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totală a contractului. Suma proporţională care trebuie plătită vanzatorului de către consumator este calculată pe baza preţului total convenit în contract. Dacă preţul total este excesiv, suma proporţională este calculată pe baza valorii de piaţă a ceea ce s-a furnizat. Rambursarea banilor se va face in aceiasi modalitate in care plata a fost facuta sau intr-o alta modalitate, daca comerciantul si cumparatorul cad de acord asupra acesteia. Cumparatorul este obligat sa trimita comerciantului impreuna cu produsul returnat si o copie a facturii fiscale primite la cumpararea produsului si un cont bancar, daca acesta este necesar pentru a se face plata sumei aferente produsului returnat. Conform legislatiei in vigoare renuntarea la cumparare descrisa mai sus este aplicabila doar clientilor persoane fizice, intrucat in sensul Ordonantei de Urgenta nr. 34/ 2014, cu modificari si completari ulterioare, consumator este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Comerciantul este obligat de a furniza cumparatorului informatia conform careia consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa formularea unei cereri si informatia potrivit careia consumatorul este obligat sa achite vanzatorului costuri direct proportionale cu daunele suferite, in conformitate cu art. 14, alin. (3) al Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014. Astfel, daca comerciantul a furnizat toate informatiile la care este obligat cumparatorului, iar acesta a luat la cunostinta si a fost de acord cu acestea, in cazul in care valoarea produsului este diminuata din pricina manipularii acestora, iar comerciantul poate face dovada ca valuarea produsului a fost diminuata diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, comerciantul are dreptul de a nu returna intreaga suma platita de catre cumparator si de a retine o parte din suma, reprezentand cheltuielile comerciantului pentru readucerea produsului la stadiul initial (stare vandabila) sau pentru acoperirea diferentei de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, conform articolului 14, aliniatele 3 si 4 ale Ordonantei de Urgenta numarul 34/2014, intrucat conform articolului 14, aliniatul 3 al aceleiasi Ordonante, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h), ale Ordonantei nr. 34/2014. Dupa verificarea starii produsului returnat in termen de 14 zile lucratoare, cumparatorul va fi notificat asupra constatarilor noastre si asupra sumei retinute din suma rambursabila, aferenta diferentei de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:
1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
2. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
3. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
4. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
GARANTIE PRODUSE
Produsele comercializate de catre comerciant beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie fie sunt emise de catre societatea noastra, sau in cazul in care producatorul are o retea de service national, atunci certificatul este emis direct de catre producator. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului. Conform LEGII 449/2003 aplicabila persoanelor fizice, Garantia Legala de Conformitate este de 2 ani in cazul produselor nefolosite, respectiv de 1 an in cazul produselor folosite si nu este afectata de Conditiile de Garantie Comerciala prezente in acest document. Garantia de conformitate intra in vigoare daca produsul in cauza se afla intr-una dintre situatiile de mai jos: a) nu corespund descrierii facute de vanzator si nu au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul i le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model; b) nu corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare; c) nu corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip; d) fiind de acelasi tip, nu prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului. Ca sa intre in garantie de conformitate, produsul trebuie sa fie in primul rand functional. In cazul in care produsul nu este functional intra intr-o alta categorie, si anume, in garantie comerciala. Termenul de garantie comerciala este cel specificat in certificatul de garantie, care nu poate sa fie mai mic de 1 an pentru produsele noi, respectiv de 6 luni pentru produsele folosite. Cumparatorul declara ca a luat la cunostinta diferenta intre garantia legala de conformitate si garantia comerciala. Comerciantul isi rezerva dreptul de a refuza orice reclamatie in care cumparatorul face trimiteri la termenul de garantie de conformitate de 2 ani, in cazul in care produsul reclamat este de fapt defect si intra in prevederile garantiei comerciale, care este minim 1 an. In perioada de garantie, furnizorul are obligatia de a repara sau inlocui produsele defecte. In cazul reparatiei, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service. In caz de lipsa de conformitate, furnizorul se obliga sa readuca produsul la conformitate intr-un timp rezonabil, iar daca acest timp depaseste 10% din termenul de garantie de conformitate la cererea cumparatorului, produsele vor fi inlocuite de comerciant cu un produs echivalent sau mai bun ca performante sau acesta va restitui prin comun acord contravaloarea actualizata a produselor respective. Pentru solutionarea garantiei cumparatorul este obligat ca la solicitarea acordarii garantiei sa prezinta echipamentul in ambalajul original cu toate accesoriile cu care s-a livrat initial, insotit de certificatul de garantie si factura fiscala in original si de o mentionare a defectului constatat. Omiterea acestor obligatiuni poate duce la refuzarea primirii echipamentului pentru garantie. Durata medie de functionare a produselor comercializate de magsan.ro este intre 3 si 5 ani, termen in care i se asigura cumparatorului service pentru produsele defecte contra cost. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa reclamatii@magsan.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare!
SERVICE-UL POSTVANZARE SI RECLAMATII/SESIZARI
Se ofera suport pentru orice situatie aparuta in colaborarea dintre cumparator si magazinul nostru online. Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de catre departamentul Service Clienti sunt:
1. produsele livrate incomplet sau incorect;
2. livrarile intarziate;
3. produsele ce nu sunt functionale in primele 24 de ore de la primire sau coletele ce prezinta deteriorari;
4. retururi; Puteti solicita returul de produse in urmatoarele situatii: -Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site; Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile de pe site, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se inlocuieste cu un produs de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport sunt suportate in acest caz de comerciant. -Colete ce prezinta deteriorari; Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, se recomanda refuzarea receptiei lor, iar acest fapt se consemneaza si pe documentul de livrare (AWB) motivand refuzul coletelor. In aceste cazuri, prin comun acord intre cumparator si comerciant se va returna valoarea produsului cumparat, mai putin costul livrarii, sau la cererea cumparatorului se va livra acelasi produs in cel mai scurt timp. -Produse ce au fost livrate gresit; Daca i s-a livrat cumparatorului un alt produs decat cel comandat, acesta este rugat sa semnaleze cat mai curand posibil acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si de transport al produsului corect vor fi, in acest caz, suportate de comerciant. Procedura de urmat, in orice situatie, este urmatoarea: Solicitare de retur prin oricare dintre modalitatile de mai jos, in urma careia solicitantul va primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare, daca este cazul.
MODALITATI PRIN CARE CUMPARATORUL POATE FACE O RECLAMATIE SUNT URMATOARELE:
1. telefonic la nr. 0730-120320 intre orele 08:00-16:00;
2. prin e-mail la adresa reclamatii@magsan.ro;
3. la sediul comerciantului in Cluj Napoca, str. Bucuresti, Nr.80-82;
LEGATURI
Site-ul magsan.ro poate furniza legaturi (link-uri) catre alte site-uri World Wide Web sau alte resurse. Deoarece comerciantul nu are nici un control asupra acesor site-uri sau resurse, cumparatorul prin acceptarea acestor Termeni si Conditii ia la cunostinta si este de acord ca comerciantul nu este responsabila de disponibilitatea acestora si pentru nici un continut, publicitate, produse sau alte materiale disponibile pe aceste site-uri. Mai mult, recunoaste si isi exprima acordul ca comerciantul nu va fi responsabila sau pasibila de a plati despagubiri, direct sau indirect pentru orice paguba sau pierdere cauzata de folosirea sau increderea in informatiile furnizate de un asemenea continut, bunuri sau servicii disponibile pe sau prin intermediul unor astfel de site-uri sau resurse. Comerciantul poate acorda partenerilor o licenta limitata, revocabila si ne-exclusiva de a crea un link catre pagina principala a site-ului magsan.ro, cu conditia ca acest link sa nu descrie magsan.ro sau Magsan Tehnico Sanitare SRL de o maniera falsa, gresita sau jignitoare.
LIMITARI ALE RESP0NSABILITATILOR
Comerciantul nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facut vinovat pentru pagubele aparute prin folosirea intr-un mod neadecvat a produselor achizitionate prin intermediul acestui site. Comerciantul nu ofera nicio garantie, in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop, inclusiv si fara limitare. Cumparatorul este de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propriul risc. Comerciantul nu garanteaza ca acest site, serverele sale sau mailul trimis din www.magsan.ro sunt lipsite de virusi sau alte componente daunatoare. Comerciantul nu garanteaza ca produsele achizitionate vor arata identic cu imaginea din descrierea produsului de pe site si nu garanteaza ca in specificatiile tehnice ale produsului nu vor aparea modificari fata de specificatiile oferite in paginile de prezentare ale respectivului produs. Comerciantul nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a importatorului. Cumparatorul va primi inapoi banii incasati de comerciant pentru respectiva comanda in cazul in care plata a fost facuta in avans. Comerciantul nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate de la magazine pentru care nu este direct importator. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina importatorului si in a service-ului autorizat de acesta. In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja de comerciant, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor comerciantului fata de cumparator in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de la cumparator.
CONFIDENTIALITATE
Magsan.ro garanteaza confidentialitatea datelor personale. Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de tehnicavizuala.ro numai in scopul declarat al acestui site, acela de comercializare. Informatiile de indentificare sunt necesare pentru emiterea facturilor si pentru livrarea produselor la domiciliu. Comerciantul poate colecta date cu caracter personal prin intermediul site-ului magsan.ro doar cu acordul cumparatorului si numai daca acesta le furnizeaza in mod voluntar. Formularul de inregistrare din cadrul site-ului solicita informatii prin care cumparatorul poate fi identificat in timp ce navigheaza prin site sau prin care poate fi contactat. Comerciantul poate colecta si date anonime rezultate in urma navigarii cumparatorului prin site-ul magsan.ro. Aceste date sunt transmise in mod involuntar de cumparator in urma accesarii anumitor pagini din cadrul site-ului magsan.ro. Comerciantul utilizeaza metode, proceduri de lucru si tehnologii de securitate, pentru a proteja datele cu caracter personal transmise voluntar sau nu in timpul utilizarii site-ului magsan.ro. Comerciantul poate dezvalui datele cu caracter personal catre terti doar in cazurile de buna credinta in care aceste actiuni sunt necesare pentru: operarea tranzactiilor cu carduri, intocmirea de documentatii pentru cumpararea in rate sau conformarea la rigorile legii. In aceste cazuri vor fi furnizate catre terti doar datele cu caracter personal necesare indeplinirii obiectului solicitat si vor intra sub influenta acordurilor de confidentialitate si securitate ale partenerilor nostri. magsan.ro nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice (Legea comertului electronic 365/2002 si Ordonanta privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta 130/2000) SC Magsan Tehnico Sanitare SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra, ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, comerti on-line, completare factura si livrare produse. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la firma noastra SC Magsan Tehnico Sanitare Srl, Str Bucuresti, Nr.80-82, Cluj Napoca. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
DREPTURI DE AUTOR
Legea nr. 8/1996. modificata si revizuita prin legea nr. 285/2004 si prin ordonanta de urgenta 123/2005, prevede ca autorul unei opere (literară, artistică, muzicală etc.) să deţină dreptul asupra respectivei opere pe toată durata vieţii sale plus încă 70 de ani . Drepturile de autor se moştenesc de către urmaşii legali ai autorului (în cazul mai multor autori, drepturile expiră la 70 de ani de la moartea ultimului dintre aceştia). Excepție o fac programele de calculator unde termenul este de 50 de ani în loc de 70. Titularii ale căror drepturi au fost încălcate pot pretinde repararea prejudiciului calculat potrivit normelor legale; în cazul în care prejudiciul nu poate fi determinat în acest fel, aceştia pot pretinde acordarea de despăgubiri reprezentând triplul remuneraţiilor care ar fi fost legal datorate pentru tipul de utilizare ce a făcut obiectul faptei ilicite. De asemenea, titularii drepturilor încălcate pot cere instanţei de judecată să dispună distrugerea echipamentelor şi a mijloacelor aflate în proprietatea făptuitorului, a căror destinaţie unică sau principală a fost aceea de producere a actului ilicit, scoaterea din circuitul comercial, prin confiscare şi distrugere, a copiilor efectuate ilegal, precum şi publicarea în mijloace de comunicare în masă a hotărârii instanţei de judecată, pe cheltuiala celui care a săvarşit fapta. După Convenţia de la Berna (la care Romania a aderat in forma revizuita prin legea nr. 77/1998 publicată in MO 166/28 aprilie 1998) nu mai este necesară indicarea faptului că o opera este protejată de drepturile de autor atât timp cât „proprietatea intelectuală a unei opere literare, artistice sau ştiintifice corespunde autorului pentru simplul fapt că el a creat-o” şi „sunt considerate obiecte ale proprietăţii intelectuale toate creaţiile originale literare, artistice şi științifice exprimate prin orice mediu şi pe orice suport, tangibile sau intangibile, cunoscute acum sau care se vor inventa în viitor”. În lumea digitală se aplică aceleaşi legi ale proprietăţii intelectuale şi drepturilor de autor ca şi pentru toate celelalte creaţii originale. Continutul site-ului magsan.ro, nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a site-ului magsan.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Magsan.ro respectă drepturile de proprietate intelectuală ale autorilor şi ale creatorilor şi solicită utilizatorilor săi să aibă aceeaşi conduită. Magsan.ro poate, în conformitate cu Termenii Serviciului şi atunci când circumstanţele o cer şi la alegerea sa, să dezactiveze şi/sau să închidă fără notificare conturile utilizatorilor care ar putea să încalce drepturile de proprietate intelectuală ale terţilor. În cazul în care consideraţi că opera dumneavoastră a fost copiată într-un mod în care să constituie o încălcare a drepturilor de autor sau dacă drepturile dumneavoastră de proprietate intelectuală v-au fost în alt mod încălcate, va rugam sa ne contactati pentru notificari privind incalcarea dreptului de proprietate intelectuala la adresa de e-mail contact@magsan.ro
CONDITII LEGALE
Magsan.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman. Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor termeni si conditii sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre cumparator si comerciant, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
LITIGII
Orice conflict aparut intre comerciant si cumparator se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romane din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romane competente.